پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

طاعون قرن

از فرط خودآازاری طاعون رو می خونم. انگار مازوخیسم ادبی در من حضورش رو فریاد می کنه.

بعضی صفحاتش رو اسکرین می گرفتم و می گذاشتم توی کانال یا استوری می کردم. تصمیم دارم دیگه اینکار رو نکنم. بس که شباهتش با اوضاع امروزی حیرت انگیز و ترس آوره. رفتارهای نابهنجار  اجتماعی، برخوردهای پلتیکال با قضیه ، به جنون رسیدن مردمِ توی قرنطینه، همسانی انکار ناپذیری با امروزمون داره.

دیدم ممکنه نشر این قسمتهای کتاب اضطراب و ترس کسی رو زیاد کنه.

چه کاریه خب؟ خودآزاری دارم، دیگر آزارای که ندارم. شاید همونهایی که گذاشتم رو هم حذف کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
اعظم جمعه 15 فروردین 1399 ساعت 03:17

اتفاقا منم همین اوایل فروردین خودم
تا حالا نخونده بودمش، افسوس خوردم که چقدر دیر رفتم سراغش.
چقدر حیرت کردم، انگار تاریخ دور تسلسل تکرارهاست.
البته که این داستان بود، اما میشه گفت از همون شیوع طاعون و رفتار حکومت‌ها گرفته شده.
خلاصه که در عین حیرت، لذت هم داشت.

کاملا به این معتقدم که تاریخ تکرار حوادث در دوره ها و زمان های پشت سرهمه.
ما هم الان در دور تکرار یه شیوع جهانی هستیم.

حیف که آدمیزاده ی خر، عبرت نمی گیره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.