پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

عکس

دنبال یه عکس می گردم که برای یه هفته دیگه می خوامش. پیداش نمی کنم. باید بگردم. باید بگردم. تویی  و شمع سی یا سی و چهار. باید پیداش کنم. حتما باید پیداش کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
طوبی چهارشنبه 28 اسفند 1398 ساعت 17:43 https://40-years-mind.blogsky.com

آروم باشید , خواهش می کنم , مواظب خودتون باشید شما عزادارید خودتون را دچار هیستیری نکنید , خیلی آسیب زننده است .این مواقع چند تا نفس عمیق بکشید شما خانوم خونه هستید .عکسی به این عزیزی را گم نمی کنید .
مطمئن باشید همه چیز رو یکجا ی امن قایم کردید .
همه چیز سر جاشه .
عزاداری با خودش حس درماندگی میاره . این حس را به زندگی روزمره راه ندهید . قول می دم پیداش می کنید

پیداش کردم. لای فایل ها بود. می ذارمش که شماها هم ببینیدش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.