پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

درمونده

تاثیر شبه؟ تاثیر مرگ و میر فراوون کروناست؟ جنون خود آدمه که گاهی فوران می کنه؟ چیه نمیدونم...

کاری کردم که نه راه پس دارم نه راه پیش.

اصلا باید انجام می دادمش یا نه؟

گفتن هرچیزی لازمه؟

نگفتن هرچیزی ضرورته؟

چیکار کردم من!!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
طوبی سه‌شنبه 27 اسفند 1398 ساعت 19:40 https://40-years-mind.blogsky.com

اون کاری که در لحظه فکر می کردین درسته را انجام دادید .هیچ بنی بشری اگه فکر کنه کارش غلطه اصلا بهش فکر نمی کنه و انجامش نمی ده. ما که آینده رو نمی دونیم فقط به واسطه تجربه یک راهی یک تصمیمی یک حرفی رو انتخاب می کنیم که فکر می کنیم در اون موقع درسته . این شامل شما تنها نمی شه باور کنید . بقیه ما هم همینطوری زندگی می کنیم . به امید خدا که خیره و از نگرانی در می آیید و اگر هم خدایی نکرده اشتباه بود خوب آدمی زاده , اشتباه تو ذات ما هستش. اینقدر استرس براتون خوب نیست والا

سلام
نمی دونم از کی منو می خونید
اما تازگی ها برام کامنت میذارین و چقدر کامنتهاتون رو دوست دارم. خیلی خیلی ممنونم که اینقدر مهربونید و مهربونی تون رو به من هدیه میدین.
خدا حفظ تون کنه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.