پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

ماکت ساز

رفتم برای ماکت بچه ها که یک خیابان بیرون شهری ست،  از فروشگاه ابزار مهندسی، ابزار ماکت خریدم.  چند تا درخت و نیمکت و گل و گیاه های مصنوعی مخصوص ماکت.

گوشی ام مدتهاست که مرحوم شده و خاموش است. دوربین تبلتم هم دوسال است بخاطر ضربه خراب شده و عکس نمی گیرد.منتظر ماندم با گوشی اقای همسر عکس بگیرم.

توی گروه سه نفره ی مامان های جابر اعلام کردم که ابزار ماکت را خریدم و هروقت شد عکسش را می فرستم. مامان شماره ی پنج فوری گفت:

-عه وا...چرا خریدین. من بلد بودم ماکت درست کنم که!

عکس را که فرستادم نوشت:

(چه قشنگن!)

نظرات 1 + ارسال نظر
اعظم شنبه 19 بهمن 1398 ساعت 03:25

یک پیشنهاد ویژه
خانوم شماره‌ی پنج رو ساعت۹ بذارید دم در

حیف در اختیارات من نیست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.