پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

خانم رییس

مامان شماره پنج رو یادتون هست؟ اگه نیست پستهای اردیبهشت امسال رو  در خصوص روز معلم و مراسمش ببینید.

از خجستگی بخت و اقبالم امسال پسرک و دوست صمیمیش با پسر این مامان توی یک گروه افتادن تا توی پروژه ی جابر بن حیان یک طرح پژوهشی رو ارائه بدن .

ما از پارسال هم توی جابر بودیم و چم و خم کارهاش رو بلدیم و  تقسیم کار و  روال زمان بندیش رو می دونیم و ایشون تازه کاره .

دیروز مامانه برام چی پیام گذاشته باشه خوبه؟

نوشته:

-خانوم فلانی لطفا روزنامه دیواری رو شما درست کنین. از روی متن هم یه کپی بفرستین برای پسر من تا اگه بازرس ها ازش سوالی پرسیدن بلد باشه که چی به چیه. کانال جابررو هم بزنین توی اینترنت براتون میاره و اونجا گفته چیکار کنین .دست تونم درد نکنه!

پیامش رو نامحسوس سین کردم و جواب ندادم. چون ممکنه بد جوری واکنش نشون بدم!


آخخخخخ بنده خدا معلم جان پارسال چیا کشیدی از دست این!!!!! آخخخخخخخخ!!



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.