پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

هیچ غلطی نمی تواند بکند

امسال دو تا معلم دارند.یکی ریاضی و علوم درس میده. یکی فارسی و مطالعات. اون معلم پسرک که ادبیات درس میده، بجای درس روی تخته وایت برد نقشه ی ایران رو کشیده و ذکر مصیبت پایگاه های امریکایی دور تا دور ایران رو برای بچه ها گفته و از پایداری و صلابت و رشادت سپاه ایران داستانها سروده و بچه ها رو مطمئن  کرده که امریکا هیچچچچ غلطی نمی تواند بکند.

بعد امتحان فارسی گرفته و سه تا از سوالهاش رو پسرک غلط نوشته.

بهش میگم ( واقعا تو نمی تونی تشخیص بدی که وقتی منادا میاد توی جمله میشه شبه جمله و ما یک جمله در نظر می گیریمش؟ چرا تعدا جمله ها رو اشتباه نوشتی؟)

پسرک جواب میده: آخه اقامون هنوز درس نداده ش. از کجا باید می فهمیدم.

-اگه درس نداده چرا سوال داده؟

-آخه سوالهاش رو میره از قفسه ی اون یکی آقامون یواشکی برمیداره و به ما سوال میده. حواسش نیست کجاها رو درس داده کجا ها رو نداده.

-پس حواسش به چیه؟

-به ناوهای امریکایی توی تنگه ی هرمز و پایگاه امریکایی ها توی قطر که مثلا دوست ایرانه!



این همون معلمه که مسافرای هواپیمای دی ماه رو به غلط کردن واداشته بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیه سه‌شنبه 15 بهمن 1398 ساعت 08:09

سلام وای چقد رو مخه خدا صبر بده به نظر من با کمال بد جنسی مامان شماره 5 تحریک کنید بندازید به جونش

اینکه کلا دوری می کنم از همکلام شدن باهاش بماند.
اما این مامان شماره 5 هم از مخالفان سرسخت معلم مونه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.