پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

محبت محبت فزاید

جواب ( چرا منو دوست داری) ها رو که می خونم چشمام پر میشه. چی باعث میشه که بقیه تو رو خوب ببینن در حالیکه خودت می دونی از این خبرها نیست. می دونی در تو هم خشم و کینه و بدی وجود داره و به ضرب و زور و بلا خودت رو کنترل می کنی که خوب باشی و بمونی و بدی هات بیرون نزنه و دیده نشه.

فکر می کنم حرفایی که زدن از روی مهر و لطفه.

و اونایی که حرفی نزدن و سکوت کردن ترجیح دادن بجای دوستت ندارم، حرفی نزنن.

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیه پنج‌شنبه 12 دی 1398 ساعت 11:24

این چه حرفیه اگه دوستتون نداشته باشن خوب نمی خوننتون که اخه خیلی ها از جمله من تو کامنت گذاشتن تنبلن جالبه من این همه وبلاگ می خونم نمی دونم چرا فقط واسه شما کامنت می زارم

ممنونم ازتون که فقط برا ی من کامنت میذارین. واقعا خوشحال شدم

رقیه نادری چهارشنبه 11 دی 1398 ساعت 00:50 http://tahha.blogsky.com

چقدر خوب حرف دلتون رو زدین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.