پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

بجز دماوند و فیروزکوه

بعد از دو هفته ی آلوده و کثیف و پر از سرفه و بی حوصلگی و آسمون سربی؛ صدای چلیک چلیک از توی خیابون میاد. بارون میاد و  دلم خوش شده به اینکه چند روز بارون داشته باشیم.

اما پیش پیش خوندم که دوشنبه باز هوا آلوده ست و مدارس تعطیل.

پسر اعظم به مامانش گفته بچه های طالقان لیسانس گرفتن، ما هرروز تعطیلیم و آخرش هم کلاس چهارم مون تمون نمیشه.

اعظم کرجه و استان البرز بجز آسارا و طالقان تعطیل بود.

تهرانم که بجز دماوند و فیروزکوه.

این روزها به پسرک میگیم می بریمت دماوند و فیروزکوه ثبت نامت می کنیم لااقل ششمت تموم بشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.