پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

شما ساکت باش

آقاهه از میان سالی به بعد رفته دیپلم گرفته و تا سپید مو شدن فوق لیسانش شو تموم کرده. توی هشت سالی که مشغول تحصیل در شهری دور بوده، زار و زندگی رو سپرده به خانمش.اصلا و ابدا کاری به یک قرون و دو زار زندگی نداشته که کی و کجا خرج شده( متمول هست الحمدلله)،  امورات درس و مشق بچه ها یا آب و برق خونه، کلا  رسیدگی به تمام امور با خانومه بوده. بعد که درسش تموم شده هی بالای منبر می ره و به محض حرف زدن خانومش فقط یک جمله میگه:
-خانم...شما ساکت باش. حرف نزن. شما که تحصیلات دانشگاهی نداری. حرف حرف منه، چون تحصیلات دانشگاهی دارم!


نتیجه اخلاقی اجتماعی استراتژیکی:

نذارین شوهرهاتون سر چلچلی یاد ادامه تحصیل بیفتن!


توصیه بعدی:

البته که  نتیجه م شوخی بود. زگهواره تا گور دانش بجوی!

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیه دوشنبه 2 دی 1398 ساعت 10:58

آخی خوب زحمت کشیده واسش دیگه سر پیری رفته درس خونده مثلا حالا شمابهش نگیدالان زیر هر سنگ بلند کنی یه فوق لیسانس خوابیده خانمشو تشویق کنید بره از یه علمی کاربری غیر انتفاعی یه مدرک بگیره حله

دیگه خانوم توی پنجاه و چند سالگی که نمیره بشینه درس بخونه. عروس و داماد و نوه وقتش رو پر کرده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.