پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

ناراضی

ظلم ترین کار دنیا چیه؟

اینه که آرایش داشته باشی، بری حموم. بعد از حموم دوباره آرایش کنی چون مهمون داری یا می خوای بری مهمونی.

بخدا خیلی ظلمه.

صورت شسته شده مثل گل آخه!

کاش آدم رضایت بده مهمون یا میزبان همینطوری صورت بی روحش رو ببینه!

من که رضایت نمیدم!

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیه یکشنبه 1 دی 1398 ساعت 09:12

و بدتر اینکه موهاتو درست کنی ارایش کنی و ببینی وقت واسه نماز خوندن هست تا قبل مهمونی رفتن و مجبور شی وضو بگیری و چادر سر کنی همه اش بپره (اخه مااز اوناشیم که با لاک و ارایش وضو رو مجاز می دونیم حالا، والا که ...)

آخ آخ اون نمازو نگو که تا آخر عمر دلم باهاش صاف نمیشه که بخاطرش باید لاک پاک کنی. اصلا تنها دلیل من برای شکایت از مسلمونی اجباری همین نماز لاک و آرایشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.