پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

خاطره

حالا پسرکم می داند معلمش در چه تاریخی نامزد کرده، در چه تاریخی عقد کرده، در چه تاریخی عروسی کرده.

و در چه تاریخی و به چه دلیلی خشتک شلوارش پاره شده و به کی زنگ زده تا برایش شلواری با خشتک سالم بیاورد!

باز برای بچه هامان خاطره تعریف کنیدو ما دوست دارم.

ممنون

نظرات 2 + ارسال نظر
سهیلا چهارشنبه 20 آذر 1398 ساعت 20:23 http://Nanehadi.blogsky.com

متاسفانه.همه مون حداقل یه بار صابون این قبیل معلم ها به تنمون خورده.اینم یه خان هست که باید ازش گذشت.

متاسفانه تاثیر بدی که روی بچه ها می گذاره ماندگار هست

زهرا سه‌شنبه 19 آذر 1398 ساعت 21:48

بنده خدا کی وقت میکنه درس بده منم کلاس زبان میرفتم یه معلم داشتیم نصف تایمش از خانمش حرف میزد اوف چندشم شد یادش افتادم

موضوع همینجاست که درس نمیده. فقط وقت تلف می کنه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.