پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

گتسبی بزرگ کی بودی تو

بعضیا اگه بدونن حضور و عدم حضورشون چقدر موثره و چقدر یکی رو به لرزه و پس لرزه و ویرانی می کشونه، هیچ وقت خودشونو کم نمی کنن، محو نمی کنن، نهان نمی کنن.

مثلا لایک زدن پای پستهات، مثلا سین کردن استوری هات ، مثلا جواب درست دادن به ( چطوری، سلامتی؟ دکتر رفتی؟)

خو لامصب! غیر از (ممنونم) (چرا)و ( بله) یه چیزی بگو!

اینم از اون حرفاست که در مکان خودش نمی شه زد.


-مدیونین فکر کنید آدم سیصد چهارصد تا پروفایل رو بالا پایین می کنه تا فقط پروفایل یکی رو ببینه که استوریش رو سین کرده.

-مردیم از بس گتسبیینگ کردیم بابا!

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیه شنبه 16 آذر 1398 ساعت 10:58

سلام سلام بالاخره چیکار کنیم نظر بدیم ندیم سین کنیم نکنیم لایک کنیم نکنیم بابا به خدا یکی مثل من تنبله تو لایک کردن و پیام دادن بعد پستای انیسنا تو گوشی درب و داغونش می بینه بعد هی شاکی می کشین که چرا لایک نمی کنی خدایی سعی می کنم اینایی که کارش نتی و وابسته به تعداد لایکارو دیگه بزنما

سلام
شما هر کاری دوست دارین بکنین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.