پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

مکان

بعضی حرفها رو نمیشه در جای خودش زد.به هزار و یک دلیل. اینجا هم که از ازل محل غر زدن ها و واگویه های من بوده.الحمدلله خواننده هاش هم مثل اینستا خودشون رو همه چی دان و دانشمند و بخصوص مجبور به نظر دادن در مورد هرچیزی اعم از خصوصی و عمومی نمی دونن. برای همینه که اینجا رو خیلی خیلی دوست دارم.

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 19 آذر 1398 ساعت 22:05

اتفاقا من اگه پستارو تو تلگرامم بخونم باز دوس دارم بیام اینجا نظر بدم یعنی خیلی پرروام؟؟؟خیلی وقتام نظر نمیدم ولی اینجا انگار راحتم خوب دلم خواس چیزی بنویسم میتونم.الان تکلیف چیه؟

خیلی هم کار خوبی می کنین.برای کانال راه نظر دهی و اینا ندارم.
هر نظری دارین بگین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.