پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

نخند. عبرت بگیر. (کوروش کبیر)

آقاهه گفت من هم یه چیزایی می نویسم. اگه وقت دارین نشون بدم.بخونین ببینین.

گفتم باشه.

نشست پشت کامپیوتر و گوشی را وصل کرد بهش و بعد از زیر چاپگر سه چهارصفحه آ3 بیرون آمد. کادر دور صفحه مثل اعلامیه های ترحیم و تسلیت ، گل و بلبل داشت. صفحه های گنده را یکی یکی داد دستم و شروع کردم به خواندن.

آقاهه گفت :

-سبکم سبک کوروش کبیره!

به برگه ها نگاه کردم. پر بود از جملات قصاری که توی تلگرام و اینستا و اینور و آنور می بینیم و می خوانیم. ( دانایی بهترین دستاورد است)( گمراهی بدترین دشمن انسان است) و  الخ...

جملات را تایپ کرده بود و کادر انداخته بود دور صفحه و سیو کرده بود. اسم سبکش هم (سبک کوروش کبیر) بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.