پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

قفل واکن مورد نیاز است

قصه قفل شده.

خودمو چشم زدم.

نظرات 6 + ارسال نظر
اعظم سه‌شنبه 21 آبان 1398 ساعت 00:48

سلام
خوبید؟
الان کتابی رو فیدیبو سرچ می کردم
برخوردم به کتاب شما رو فیدیبو
خواب عمیق گلستان
https://fidibo.com/book/93139-کتاب-خواب-عمیق-گلستان
احتمال دادم خبرشو ندارید، ندیدم رو وبلاگ اطلاع رسانی کرده باشین.
مبارک باشه

سمیرامیس شنبه 18 آبان 1398 ساعت 23:58

منم دوست دارم کاراشون رو، سه کار آخرش رو از جمله معسومیت رو خریدم و به زودی می خونمش
ممنون

اگه دوست دارین بعد از خوندن معسومیت بیایید و نظرتون رو بهم بگین

سمیرامیس شنبه 18 آبان 1398 ساعت 13:46

سلام
می بخشید یه سوال داشتم
بخش نظر کتاب عشق و چیز های دیگر بسته بود.
می خواستم ببینم آخرین کارشون به اسم معسومیت رو خوندین؟
نظرتون چیه؟
من دو تا کار آخرشون رو نخوندم، می خواستم اینو بگیرم.
گاهی میام وبلاگتون برچسب معرفی رو می خونم

معسومیت رو هنوز ندارم
توی لیست خریدمه
کتاب سلیقه ایه. نمیشه من بگم خوبه برید بخونید یا بده نخونید
عشق و چیزهای دیگر رو پسندیدم
کلا سبک مصطفی مستور رو دوست دارم

سمیه شنبه 18 آبان 1398 ساعت 09:27

راستی تو کانال تلگرام همین مطالب وبلاگ ؟ من وبلاگ خوندن ترجیح می دم ضمن اینکه سر کار همش موبایل به دست بودن خوبیت نداره
ادرس تلگرامم می شه لطف کنید جهت معرفی به دوستان

یه سر بزنین ببینین
عکس و آهنگ و مطالبی غیر از نوشته های خودمم هست
بعضی نوشته های اینجا هم اونجا کپی میشه

آدرسش

@parvanehsaravani

سمیه شنبه 18 آبان 1398 ساعت 09:24

سلام سخت نگیرین قفلشم وا می شه
کتاب جز از کل خوندیدن ایا تازه گرفتمش تو 20 صفحه اول باهاش حال نکردم می ترسم خوب نباشه اخه اتحادیه ابلهان اصلا دوست نداشتم انگار شبیه اونه

وا میشه

جزء از کل رو خودنم همینجام در موردش نوشتم
اتحادیه ی ابلهان رو هنوز نخوندم

اعظم جمعه 17 آبان 1398 ساعت 14:21

سلام
تخم کفتر بازش نمی‌که؟
یا حسن آقا کلید رو برد؟
یا که...

سلام
چه عرض کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.