پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

جایگزینی

حقیقت این است که ما آدم ها قدرت جایگزین کردن چیزهای مختلف با هم را داریم.برای فراموش کردن جنایت، خیانت و خباثت ، آدم ها را جایگزین هم می کنیم. حس ها را جایگزین هم می کنیم. مثلا برای رفع خشم از کسی ، عاشق کسی دیگر می شویم.برای فراموش کردن رذالت کسی، مهر بی حد و حصر می ورزیم به کسی دیگر. برای قورت دادن احساس حقارت، دیگران را مورد تحقیر و توهین قرار می دهیم. اما یادمان می رود که مساله ی اصلی پابرجاست. هنوز وجود دارد. دهانی که بو می دهد، همیشه بو می دهد. قدی که کوتاه است، همیشه کوتاه است. چشمی که دریده است، همیشه دریده است.

ندیده گرفتن و جایگزین کردن سالهای مدید طول می کشد. سالهای آزگار.اما این سوپاپ اطمینان هم عمر مفید دارد. تق اش که درآمد، فنرش که زنگ زد، عمرش که تمام شد، بخار خشم و نفرت تمام پیچ و مهره های سوپاپ را از کار می اندازد. تمام حجم این خشم یکجا بیرون می ریزد و عصیان اش همه را می سوزاند.


از  #قصه

نظرات 2 + ارسال نظر
فنچ ناز پنج‌شنبه 9 آبان 1398 ساعت 20:17 https://cute-finch.blogsky.com/

جایگزین هارو ب وضوح میبینم همه جا
ولی هیچوقت ب این وضوح درقالب متن ندیده بودم
خوشحالم ک میفهممش متن تون رو

اعظم چهارشنبه 8 آبان 1398 ساعت 23:30

سلام
حالا خوبه قهرمان قصه‌ی شما جایگزین پیدا کرد، اونی که اعتمادش سوخت، دیگه دنبال هیچ جایگزینی نیست.

سلام
معلوم نیست جایگزین پیدا کرده باشه. فریب نویسنده های بدجنس رو نخورید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.