پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

به خودش چیکار داری؟

چند بار  از جاهای مختلف بهم  پیام دادن برای مصاحبه و معرفی کتابهام  و برنامه های مربوط به کتاب.

شماره م رو می گیرن و میرن که میرن.

نمی دونم جریان چیه. از شماره م خوش شون نمیاد، از عکسای پروفایلم خوش شون نمیاد، یا بعد از پیشنهاد یادشون می افته که (نه...اینو نمی خواستیم) یا چی؟

جالبه که پیگیر پستها و استوری هام هم هستن و در موردشون واکنش نشون میدن و حرف می زنن.

برم بگم  چی شد پس؟


این بماند...

دوروز قبل از یه دانشگاه پیشنهاد برگزاری کارگاه داستان نویسی دادن. گفتم قرارداد تونو بفرستین بررسی کنم. اینام رفتن که رفتن

خلاصه حکایتی داریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.