پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

زایمان

از سرگرمی های پسرکم چند تا را نام ببرم:

1-قفل زدن روی کانال هایی که آخوند نشون میده، مخصوصا اگر برنامه کودک باشه. ( می خوام ببینم چی میگن به بچه ها)

2-تماشای دایمی برنامه ای که شهرام شکیبا با یه پسر تپلی توی مراسم محرم و .. داره( می خوام ببینم با چیا شوخی می کنن)

3-این جدیده: پیگیری خبر  زاییدن زنان باردار در چادرهای هلال احمر در مسیر پیاده روی اربعین(جالبه خب)


یکبار گفت:

-بزرگ شدم آخوند میشم. ببین ! فقط باید حرف بزنی. بعضی وقتا هم گریه کنی. می تونی  اداش رو دربیاری. نباید واقعی  باشه. بعد هم بهت پول میدن. زحمتی هم نداره. خوبه. بقیه ی زندگی تم میری کیف می کنی. میری تفریح.

-از کجا می دونی؟

-همه می دونن! بیا همین برنامه کودکو ببین. فقط حرف می زنه برای بچه ها. کار نمی کنه.





نظرات 1 + ارسال نظر
آرمناک.آرشا شنبه 27 مهر 1398 ساعت 14:08

سلام ...
سالم و سلامت باشه ....
کوچولومو ن بزرگ شده ....چشمم کف پاش.....
وقتی بچه ها اذیت می کنن ....حالشون خوبه ...
حالا داره شیطونی می کنه ....
عقیده شو داره نشون میده .... نظرشو داره میگه ....
تا بزرگ بشه هزارتا کار پیدا می کنه ... تا اون موقعه .....

سلام
ممنون از لطف شما
خدا کنه شاد و پر امید بزرگ بشن بچه ها

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.