پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

دخترک غزلخوان

قرار شد از بین دخترکها چند نفری که غزل حفظ کردند، توی جمع بخوانند. اولین دخترک کلاس سومی بود. بلند شد، خودش را معرفی  کرد و شروع کد به خواندن.

همه تشویقش کردیم.گفت:

-شعری که خوندی رو از کجا پیدا کردی؟ کی بهت معرفی کرد؟

گفت:

زدیم توی اینترنت شعر های حافظ. یه عالمه شعر آورد. این یکی رو خودمون انتخاب کردیم و حفظ کردیم.

گفتم:

-آفرین. شعری که خوندی خیلی قشنگ بود. خودت هم خیلی خوب خوندیش. اما این شعر مال حافط نیست. یکی از شعرهای همین چندسال اخیره.

شعرش پر بود از واژه های نو و معاصر. شعری متعلق به پنج شش سال اخیر.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.