پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

سوزن به خود

1- گل که بزرگ میشه، ریشه هاش که زیاد میشن، باید گلدون رو عوض کرد.وگرنه ریشه های زیادی ،گل رو خفه می کنه.گل رو می کشه. گل رو نابود می کنه.

دارم گل هامو می کشم. نابود می کنم. خفه می کنم.


2-بعضی گل ها توی فضای کوچک، با تحت فشار بودن ریشه ها پاجوش می زنن.گل میدن، شاداب و زیبا می مونن. بیخود و بی جهت چندتا گلم رو به رشد علفی و دراز بی قواره شدن و پهن بی خاصیت شدن و از گل افتادن واداشتم.


هر دو نوع رویکرد باعث میشه نتایج متفاوت و ناخوشایندی به دست بیاریم. هر تغییری مناسب حال هر مخلوقی نیست. هر قیاسی مناسب حال دو مخلوق  متفاوت نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.