پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

دامت برکاته

آقای معلم در مذمت تتو کردن گفته بود :

-خالکوبی کار آدمای لات و لوت و اراذل و اوباشه. گناه داره و آدمو از خدا دور می کنه و ...

یکی از پسرکها گفته:

-آقا ..! مسی هم تتو داره. برای همین هم نمی تونه خون بده. اما مسی ورزشکار جهانیه. لات و لوت نیست.

آقا جواب داده:

-مسی لات و لوت نیست. اما عقده های پنهان شدیدی داره. خالکوبی کردن نشانه ی عقده ی شدید در آدم است!

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیه پنج‌شنبه 4 مهر 1398 ساعت 08:40

اخ جون چه ماجراهایی خواهیم داشت با این معلمای گل پسر معلم پارسالش چقد خوب بود ادم غبطه می خورد به شخصیتشون
که انقد بچه ها رو تحت تاثیر قرار دادن یعنی ادم شاخ درمیاره یه معلم با این تفکرات تو این دورو زمونه

شانس، خوش شانسی، نظر لطف خدا...همه ی اینها باعث شد که پسرک با معلم پارسالش بیفته. من مطمئنم تا آخر عمرش لذت اون یکسال رو فراموش نمی کنه. همیشه از ته دل دعا می کنم که خدا برای این دنیا و بچه های دبستانی حفظشون کنه. هرروز میگه ( هیچی پارسال نمیشه. هیچ کسی آقای فلانی نمیشه).
امیدوارم با معلم امسال مون بع خیر بگذره.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.