پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

پسرک کنجکاو فضول!

فیلم ژن خوک رو می دیدم. اون کاراکتری که جلوی ماشین و خونه ی لاکچریش به ملت فحش می داد اومد روی صفحه تلویزیون. پسرک گفت:

-عه..این منظورش همون آقازاده هه ست که به مردم توهین می کنه. اسمش چی بود. ساشا چی؟ پسر وزیر چی بود؟

-تو از کجا می دونی؟

-وقتایی که نت دارم. توی تبلیغات نتی دیدم.

-بعد... چی دیدی؟

( بله منم دقیقا نگران همونی ام که شما دارین بهش فکر می کنین).

تا آخر فیلم، پس از فیلم و تا دیروز پسرک هی هرجا منو گیر می آورد می پرسید:

-تو کدوم فیلماشو دیدی؟ کدوماشو دیدی؟ بگو کدوماشو دیدی...

کلافه و مشکوک از اینکه علت و عقبه ی سوالش چیه گفتم:

-بهتر نیست بگی خودت کدومو دیدی که می خوای بدونی منم دیدمش یا نه؟؟ هان؟ هان؟ هان؟

و پس از آن..هنوز پسرم سوالش را تکرار نکرده.

و بله! فکر کنم که...!

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا یکشنبه 31 شهریور 1398 ساعت 23:36

مگه چیه من ندیدم

نه دیگه نشد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.