پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

اول کجا برم؟

-راه دور...! یعنی من می تونم مامان؟... یعنی میشه؟ عحب حال عجیبیه. هم خوشحالم ، هم نگران. اصهفانم میریم...می ریم!!

-مامان جان تو اول حموم برو. بعد اصفهان! خفه شدم از بوت!

نظرات 4 + ارسال نظر
اعظم سه‌شنبه 26 شهریور 1398 ساعت 12:15

چه ماجرا پیچیده هست.
یعنی چه تاثیری میذاره سوابق؟
چون خودم سالیان هست کنکوری نداشتم، کنجکاو شدم:))

من هم نمی دونم این سیستم پذیرش از کی باب شده. اما به این شکل هست که بچه ها بر اساس معدل سال سوم دبیرستان می تونن انتخاب رشته کنن .هم دانشگاه سراسری هم آزاد از این طریق دانشجو جذب می کنه. احتمالش برای دانشگاه دولتی که خیلی خیلی کمه، اما معمولا برای آزاد و غیرانتفاعی و پیام نور ممکنه قبول بشه.
در هر حال اینم شیوه ایه که مبادا یک مشتری از دست بره و جیب آموزش عالی از شهریه بی نصیب بمونه.

سهیلا دوشنبه 25 شهریور 1398 ساعت 19:18 http://Nanehadi.blogsky.com

مبارک باشه.راه خیلی دور خوب نیست.

نه اینی که گفتم پپیش بینی من بود
نزدیک قبول نشده

اعظم دوشنبه 25 شهریور 1398 ساعت 14:57

دانشگاه آزاد نزدیکتر، بهتر از دولتی راه دور هست.
هرچی خیر هست، همون پیش بیاد

بله این هم یک مساله ست
آزاد هم البته گرمسار صنایع غذایی قبول شد
فعلا منتظر نتایج سوابق تحصیلی هستیم.اگه نزدیک باشه خیلی خوبه

اعظم دوشنبه 25 شهریور 1398 ساعت 00:14

سلام
خدایا رو شکر
مبارک باشه، اصفهان؟ چه رشته ای قبول شدند؟

ممنون
مترجمی زبان آلمانی
روزانه
اما بعیده که بره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.