پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

به سلامت!

معلمی که برای امسال پسرک در نظر گرفتن، مورد تاییدم نیست . روزی که کارنامه گرفتیم ، مدیر مدرسه قول داد توی اون یکی کلاس باشه. توی هشت سال درس خوندن پسرجان و پنج سالِ پسرک توی این مجموعه آموزشی، اولین باری بود که درخواست کردم توی کلاس کی باشه یا نباشه.خیالم هم تخت بود که به اعتبار این سیزده سال سرجمع، حرفم رو زمین نمیندازن. اما قشششششنگ حرفم رو زمین انداختن و پسرک افتاد توی همون کلاسی که گفته بودم لطفا اونجا نباشه!

هیچی دیگه... حالا باید برم بگم بچه م رو از مدرسه برمی دارم،  بلکه فرجی بشه.

می ترسم بگن( عه... اتفاقا جمعیت بچه ها زیاده.می خواستیم تعدادی رو نپذیریم.  چه خوب که خودتون خواستین برید.آقای فلانی پرونده ی این بچه رو بیار. داره میره! )

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 20 شهریور 1398 ساعت 22:29

منم از این جریان دلخوری دارم البته همینم باعث شد بچارو از اون مدرسه سال بعدش بگیرم

کادر و شیوه ی آموزشی مدرسه رو خیلی قبول دارم. و واقعا نمی خوام بیارمش بیرون. اما اوصافی که از این معلم شنیدم به سیستم تربیتی من اصلا نمی خوره.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.