پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

امان از نت

1

پسرک هروقت به نت دسترسی داره میاد اسم وبلاگ رو سرچ می کنه و پستهای جدیدم رو می خونه و سیو می کنه و در نامناسب ترین جای ممکن، در حضور دیگران اشاره ای به چیزی که نوشتم می کنه و می خنده. دیشب دیروقت، همسایه پایینی ( صاحب روضه ) برامون حلوا آورد. پسرم دم در رفت و گرفت. بعد از بستن در رو به من گفت:

-بازم می ری تو وبلاگت می نویسی چقدر سرو صدا؟ چقدر بچه ها توی پله؟

2

امروز سرکلاس داستان، یکی از دخترکها گفت: خانوم زندگینامه تون رو دانلود کردم

-مگه من زندگینامه دارم؟

-بله. خودم دانلود کردم.

-چی هست توش؟

-دو تا پسر دارین. کتاب زیاد می خونین. روش داستان نوشتن تون رو هم گفتین. خانوم؟؟؟ شما چندتا کتاب دارین؟


مصاحبه ی نشر شادان رو پیدا کرده بود :))




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.