پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

نارسیس

هیچی دیگه...

گفتم می خوان عکس پیدا کنن از نت، اینم مد نظر داشته باشن ، اون عکس قشنگه رو هی نزنن روی پوستر جشنواره


" دفتر ققنوس، بازخوانی بخشی از (خواب عمیق گلستان) برای جشنواره ی  داستان ایرانی ققنوس  با همکاری کتاب پلاس"


نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا جمعه 15 شهریور 1398 ساعت 11:52

نه اون عاشق تیپ شدن جداست.اون خرید کتاب جدا

زهرا پنج‌شنبه 14 شهریور 1398 ساعت 11:58

ایول تیپ.مانتوی قشنگ با روسری ناناز.برم کتاب رو بخرم بخونم.راستی مث پرتقال خونی دل ادمو خون نمیکنه،؟

داری می توسونیم زهرا.
بخاطر روسری و مانتو میری کتاب رو بگیری؟؟؟؟


بلکه هم بیشتر د ل آدمو خون کنه

سمیه پنج‌شنبه 14 شهریور 1398 ساعت 08:31

چقدم شیک و با کلاس ای پری مهربون من می خوام کتاب پرتقال خونی رو شروع کنم به نظرتون کدومو بیشتر دوست خواهم داشت خواب عمیق گلستان یا پرتقال خونی

آقا!!
پری مهربون رو تعریف کردم که هی بگین ( پری مهربون) ؟؟؟؟ آیا؟؟؟؟

این بسته به سلیقه ی شماست که کدوم رو بپسندین.
اکه نظر منو بخواهین هردو رو بخونین بعد بیایین بگین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.