پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

همون سالی یه بار خیلی هم کافیه

دیدارهای سالی یکبار چه اهمیتی دارند؟

1-می فهمی کی عروس آورده

2-کی عروس پس داده

3-کی زاییده

4-کی نازاست

5-کی اخلاق نداره

6-کی ولخرجه

7-کی برای بچه ی مردم الکی خرج می کنه

8-کی دوماه دوماه میره خونه ی باباش می مونه

9-کی جداشده

10-بازم بگم؟...


و همه ی این اطلاعات را از کسی که کنارت نشسته، بی هیچ سوال و درخواستی می شنوی!

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیه پنج‌شنبه 7 شهریور 1398 ساعت 09:00

امیدوارم بعد خوندن کامنتم نگید خوب که چی چیکار کنم :چشمک
به هر حال گفتم که حس خوبی بود که کتابی رو می خوندی که می تونستی با نویسنده اش در ارتباط باشی


نه نمی گم

سمیه پنج‌شنبه 7 شهریور 1398 ساعت 08:57

سلام سلام وای چه خوبه که وقتی یه کتاب می خونی نویسنده شو می شناسی و می تونی در موردش باهاش حرف بزنی کتاب خیلی خوب بود بجزززززز چند صفحه ای که عادل از اس ام اسا بر می گیره و تهمت می زنه و به بچه ها می گه مادرتون خیانت کرده به نظرم کارش بچه گانه و مسخره بود و به شخصیتش نمی خورد چه جور بگم شخصیت عادل تو کتاب طوری توصیف شده بود که خیلی هم ادم بیشعوری و دور از اخلاقی نبود(بودا انقد بیشعور که دستم بهش می رسید خفه اش می کردم ) چه طور بگم کارش خیلی بچه گانه بود خلاصه اون چند صفحه به دلم نشست

سلام به روی ماهتون
بازهم ممنون که در مورد کتاب حرف می زنین باهام.
توی معرفی کتاب یه متنی رو دادم به ناشر که برای سایتهای خبری بفرستن. اونجا نوشته بودم که آدمها در موقعیت و شرایطی که توش قرار می گیرن، تغییر می کنن. گاهی این تغییرات قابل پیش بینی هست و گاهی کاملا غیر قابل پیش بینی.
تغییر عادل هم از نوع دوم بود. خواستم نشون بدم که آدم معمولی و خاکستری هم می تونه به سمت تاریکی بره و تاریک بشه.
تغییر اولیه ی عادل توی انتخاب ناهید و به هم زدن نظم زندگیش ، پیش زمینه ی این تغییر عجیب و وحشتناک بود.
اینایی که میگم توجیه تغییر عادل نیست. تشریح موقعیته فقط.
شما بعنوان خواننده حق دارین قسمتی از داستان رو بپسندین یا نپسندین. من هم بعنوان نویسنده گوش شنوا دارم برای شنیدن حرفهاتون.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.