پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

قُلتُ و ماذا قلت

شاید تا یک جایی دلبستگی

شاید تا یک جایی وابستگی

شاید تا یک جایی ارادت

شاید تا یک جایی احترام

شاید تا یک جایی شفقت و دلسوزی

شاید تا یک جایی عادت

شاید تا یک جایی حماقت

شاید تا یک جایی خریت

شاید تا یک جایی عدم اعتماد به نفس

شاید تا یک جایی اختلال شخصیتی، باعث و موجب باشد که یکی به شما مهر بورزد، عاشق تان باشد، دوست تان داشته باشد و روی خوش نشان تان بدهد.

اما حتما! حتما! حتما! یک جایی متوقف می شود و دیگر ادامه نمی دهد.

این توقف گاهی در سکوت اتفاق می افتند، گاهی در بوق و کرنا.

در هر حال بعد از آن شمایید و حجم خالیِ یک حفره ی عمیق!

شاید از آن به بعد شما باید بدوید و نرسید!

آدم باشید!


قال پروانه!


معنی عنوان: ( گفتم و چه  گفتممم!!! )

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.