پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

بوی دریا

میگن فردا ستاره بارونه...

نظرات 1 + ارسال نظر
دریا جمعه 25 مرداد 1398 ساعت 22:21 http://qapdarya.blogfa.com

سلام عزیزم کتاب ان مادران این دختران رو دوست نداشتم یعنی بد نبود ولی باتوجه به کتابهای قبلی سلیمانی که میشه گفت تقریبا همشون روخوندم این کتاب شاید ازنظر نویسندگی خیلی پخته تر بود از تعبیرها وتعریف های بیشتری بکاربرده بود که این خودش خلاقیت نویسنده رو نشون میده ولی بنظرم کتابش هضمش برا هرکسی ساده نیست کسی که رمان میخونه دوست داره ساده بخونه راحت هضم کنه انگارخودش تواون زندگی بوده ولمسش کرده ولی این کار خانم سلیمانی بنظرم برا هرکسی قابل درک نبود خیلی تعبیر وتفسیر زیاد شد معمولا قشر بزرگ خواننده رمان خانمهای خونه دارهستن که اینجور سبک ها به مذاق خانمها زیاد خوشایند نیست وفقد قشر خاصی ازاون لذت میبرند البته شاید هم من توقع زیادی ازخانم سلیمانی دارم خانم سلیمانی هم استانی بنده هم هستند ومایه مباهات من البته الان عاشقانه فریبا کلهر روبرداشتم که اینم نسبت به کتابهای قبلی خانم کلهر خیلی بدلم ننشسته : .من کتاب زیاد میخونم یعنی جزو مهریه ام یکی این بوده هردوسه ماه کتاب برام بخره همسر البته همسرم هم کتابخون قهاری هست منتها فقد خارجی میخونه ومن ایرانی دوستی که بخوام باهاش درباره کتاب حرف بزنم جزو همسر ندارم البته دوست کتاب خون ایرونی ندارم برا همین باشما گپ میزنم امیدوارم حوصله سر بر نباشم بازم میام شادوسلامت باشید

سلام عزیزم
کتابخوانی هم مثل هرچیز دیگری سلیقه ایه و هر سبک و ژانری علاقمندان و مخالفانی داره.
خوشحالم که با دوست کتابخوان جدیدی آشنا شدم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.