پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

همه ش صدا، همه ش کلمه

هی باید چشمم توی کلمات کتابها باشد و هی بخوانم.

هی باید گوشم به آهنگ ها باشد و بشنوم.

لحظه ای نخواندن و نشنیدن را بر نمی تابم.

لحظه ای خالی ماندن را بر نمی تابم.

صداهای توی سرم باید ساکت بمانند.


نظرات 1 + ارسال نظر
دریا سه‌شنبه 22 مرداد 1398 ساعت 21:21 http://qapdarya.blogfa.com

سلام عزیزم
پشت کوچه های تردید رو خواب عمیق گلستان رو گرفتم پشت کوچه های تردید رو خیلی دوست داشتم واقعن واگویه های زن داستان با خودش عالی بود شخصیت پردازی خوبی بنظرم داشت این کتابتون رو خیلی دوست داشتم حالا فعلا کتاب ان مادران این دختران رو برداشتم خواب گلستان رو گذاشتم بعدازچندکتاب دیگه چون اینقدر کتاب هاتون بدلم نشسته دلم نمیادزود بخونمش
بازم میام فعلا

سلام به روی ماه تون
ممنونم که وقت گذاشتین برای خوندن قصه ام. خوشحالم که پسندیدین.
به به ! ( آن مادران، این دختران) . محشره این کتاب
امیدوارم گلستان رو هم دوست داشته باشین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.