پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

چکه می کنه همینطوری!

( وای مگه چند سالته که اینهمه درد داری؟ )

(خدایا... مثل پیرزنا همه جات درده که )

(مطمئنی هم سن منی؟ من که سالمم. چه خبرته؟ )

(شوهرت بهت چیزی نمی گه این همه درد داری ؟ تقریبا همه جات داغونه ها)

(خیلی زود مفاصل و استخونهات داغون شدن)

(از الان زوده ، ها... نباید از الان اینقدر دردمند باشی)

(به سن و سالت نمی خوره. بدنت فرسوده شده)

(از کارافتاده شدی ها )

.

.

.


و این است گزیده و چکیده ای از واکنش های و نظرات اطرافیان در مورد مشکلات جسمی ام!

خیلی هم خوب! پر از روحیه دادن و انرژی مثبت!


واسه همه انرژی دادنات مرسی!


نظرات 1 + ارسال نظر
سمیه شنبه 1 تیر 1398 ساعت 10:59

واقعا دستشون درد نکنه آخه چقد ارادت چه می کنید با این همه لطف

هیچ! نگاه می کنم فقط.
گاهی هم در افق محو میشم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.