پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

چی بخورم

یه رژیم غذایی بهم دادن برای کم شدن التهاب مفاصل که غیر از سیب زمینی آب پز ، همه چی توش ممنوعه.

رب، گوجه، هندونه ، خربزه، بامیه، گوشت، لبنیات،ترشی و ... از دم ممنوع.

دیروز هرچی فکر کردم چی بخورم که علاوه بر رعایت این رژیم ،  چربیش برای مشکل کبد و کلسترولم هم بد نباشه، دیدم تمام راه ها به سیب زمینی آب پز ختم میشه.

به هرکی هم گفتم غذای مناسب بهم پیشنهاد بدین، نشست یکساعت به این برنامه ی غذایی خندید. خلاص!

نظرات 1 + ارسال نظر
ساناز دوشنبه 20 خرداد 1398 ساعت 03:09

با سیب زمینی آب پز یه غذای بهشتی میشه درست کرد.
اول سیب زمینی پخته رو له کنید، بامقدار خیلی کم روغن زینون تفت بدید در حالی که شوید و نعنای خشک بهش اضافه کردید.
به نظر من عالیه

چه عالی بود این
حتما درست می کنم
ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.