پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

انرژی مثبت کی بودی شوما؟

اسم کایروپراکتیک رو جایی آوردم، یکی پیام خصوصی داد:

( عموی من دکترای فیزیوتراپی داره.  آمریکاست. اونجا کلینیک داره. میگه کایروپراکتیک الکیه. فایده ای نداره. کاری ازش برنمیاد. پول بیخودی میگیرن از مردم).


یاد اون جمله افتادم که میگه  هروقت اتفاقی میفته که از قضا  یک سرش محرمانه و سِرّی و امنیتیه ، هرکی رو می بینی یه دوست، فامیل، همساده! یا آشنایی توی اون بخش سرّی و محرمانه داره که اطلاعات عوامانه ی قشنگی هم در اختیار این عزیزمون گذاشته و الان ایشون اطلاعات سری و امنیتی رو به ثمن بخس به ماها تقدیم می کنه!

نظرات 1 + ارسال نظر
ساناز دوشنبه 20 خرداد 1398 ساعت 03:03

سلام
یه سری از پزشکای مغزواعصاب این رشته رو اصلا قبول ندارند، حتی مضر هم میدونند.

سلام
آره منم شنیدم که مخالفینی داره
با سلام صلوات دارم تستش می کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.