پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

امر دیگه؟

شماره 5 گفت:

بادکنک نیارن بچه ها. اونم هلیومی! شلوغ میشه! خود مامانا چهارتا بیارن توی کلاس باد کنن.




نظرات 1 + ارسال نظر
سمیه دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 ساعت 11:42

حالا خودشو بی خیال بچه ای که داره تربیت می کنه ...
یه جایی خوندم کل شخصیت بچه تو سه سال اول زندگیش شکل می گیره خیلی ترسناکه این همه تلاش می کنی خودتو اصلاح کنی یا بچه تو مثلا درست تربیت کنی بعدش می بینی هیچی دست خودت نیس و همه اش برمی گرده به سه سالگیت و شایدم یه سه سالگی پر از اشکال و ایراد برای بچه ات درست کنی (چی شد یکی واسه خودمم ترجمه کنه

جدا من هم برای اون بچه ی طفلی نگرانم. پقدرم بچه ی باهوش و درس خونیه.

بی ترجمه متوجه شدم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.