پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

هنوز روش درمانی اش را عوض نکرده

سالهاست سرگیجه های گاه گاه اذیتم می کند. بعضی وقتها کور می شوم از شدتش. امشب هم مهمانم بود. از سرمیز بلند شدم. نشد که شام را تا آخر کنارشان بمانم.

گفت:

-می خوای شربت آبلیمو بخوری؟ شاید بهتر بشی.

تا بیاید به پسرجان بگوید( پاشو برای مامانت شربت آبلیمو درست کن)، گفتم:

-تو هنوز  روش درمانی تو عوض نکردی؟ الان اگه آبلیمو بخورم که تماس فرت!! فورا بخاطر افت فشار می میرم که!

گفت:

-نه..نمی میری. شربته. شکر داره. شیرینه. نمی میری!

گفتم:

-همین دیشب در مورد درمانهای جوانی  و بی خبریت نوشتم. هنوز که بی خبری...

-نخیر..هنوز جوانم!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.