پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

مسئول

شما خیلی محبت دارین اما ردیف مسئولین؟؟

آقا... ما مسئول مون کجا بود؟

گفته باشم...من مسئولیت هیچ چیزی رو قبول نمی کنما... نه گرونی گوشت و مرغ و بنزین ..نه بالاپایین دلار...نه آلودگی هوا و کم آبی...

هیچکدوم..

هیچ کدوم رو قبول نمی کنمااااا...

همه ش کار دشمنه.



نکته:

خواهرم حجابت!


افتتاحیه جشنواره ی مادران قصه گو



پی نوشت:

من واقعا هیچکاره بودم. برای ذوق و شوق خودم رفتم. این محبت دوستان هست که اسمم توی خبر هست. خب حالا عکس هام هم هست. اما واقعا هیچکاره بودم.





نظرات 1 + ارسال نظر
آرمناک.آرشا شنبه 13 بهمن 1397 ساعت 21:55

سلام
وقتت بخیر باشه .....
خب حتمن میدونن که قلمتون طلاست
قصه گویی هم عالیه ...
مبارک باشه

سلام
ممنونم.
قصه گویی؟ بله محشره!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.