پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

چیپس خوشبو

بعد از جلسه ی مدرسه ی پسرک ، از پله برقی پل هوایی پایین می آمدم . روی نوار نقاله دوتا خانم به فاصله ی کم پشت سرم بودند.یکی شان به دیگری گفت:

-وای ... چه بوی چیپسِ...

کر شدم که بقیه ی حرفش را نشنوم. ترسیدم بگوید بوی چیپس سرکه نمکی می آید.

ای توی روحت کراتینه ی گیاهی با پایه ی سرکه ی سیب!

سه روز است  طبق دستور موهایم را نشسته ام که مواد مغذی جذب موها بشود و گیسو کمند نازنینی بشوم برای خودم. بوی سرکه کشت مرا !


نظرات 2 + ارسال نظر
بانوی اردیبهشت پنج‌شنبه 27 دی 1397 ساعت 23:37

حسنا چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت 09:53 http://chemiophile.mihanblog.com

:D حالا شاید واقعا بوی چیپس بوده

مطمئنا بوده. چون بوی کراتینه رو فقط خودم حس می کنم.دیگران میگن بویاییت زیادی قویه.
اما یهو ترس برم داشت مبادا بوی موهام رو حس کردن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.