پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

لای ابرها


این ماشین باباست. هرسال سیزده به در او جلوتر می رفت و ما پشت سرش. با هزار هزار گفتن پسرک که( بابا تندتر برو ...از بابابزرگ جلو بزن)، کسی گوش به حرفش نمی داد و بابا تا رسیدن به جایی که  بند و بساط مان را پهن می کردیم، جلوتر می راند.

هرسال بابا...

هرسال...

کجایی تو؟

چه شد که رفتی؟

چطوری به نبودنت فکر کنم؟

نظرات 1 + ارسال نظر
شهر بدلیجات دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 20:56 http://badalijatiha.ir

سلام با عرض ادب و احترام و تبریک برای بلاگ خوبتون
یه خواهشی داشتم ازتون
من یه وب سایت دارم با نام شهر بدلیجات که نماد اعتماد هم داره و باز هم میخوام ازتون موکدا خواهش کنم که وب سایت من با نام شهر بدلیجات رو جز لینکهای سایتتون بذارید
با این کار کمک خیلی خیلی زیادی به من میکنید و باید بگم به اقتصاد یک خانواده و در آمد زایی یک جوان بیکار کمک میکنید
با تشکر قبلی و خواهش فراوان

سلام دوست عزیز
در مورد لینک کردن سایت شما، متاسفانه نمی تونم کاری انجام بدم.
اما پیام تون تایید میشه تا خواننده های وبلاگ با دیدنش، در صورت تمایل وارد سایت بشن و از کارهای شما دیدن کنن.
موفق باشید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.