پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

دوست گلم ... گلستان بخوان :)


اگر دوست دارین سی صفحه ی اول #خواب_عمیق_گلستان رو بخونید، به ایـــــــــــــــــن آدرس برید و روی مطالعه ی بخشی از کتاب کلیک کنید.

اگه مایل بودین نظرتون رو به من هم بگین.


نظرات 2 + ارسال نظر
m.z سه‌شنبه 20 آذر 1397 ساعت 18:54 http://az-in-daricheh2.mihanblog.com

وقتی این سی صفحه رو خوندم واقعا هوایی شدم و بعدشم که خود کتابتونو تهیه کردم دیدم همونقدر( و چه بسا بیشتر) جذابه
خیلی خیلی تبریک میگم خانوم سراوانی عزیز
به امید موفقیتای بیشتر شما و گلستان قشنگتون

من الان روی ابرهام با خوندن این پیام.
چقدر خوشحالم که خوندین. ممنونم که برای خوندنش وقت گذاشتین.
اگر انتقاد و نظری دارین مشتاقانه می شنوم.

جانان دوشنبه 5 آذر 1397 ساعت 18:16

سلام 30 صفحه رو خوندم

چرااینقدر از شوهرش متنفره این گلستان؟؟

سلام
باید کتاب رو بخونی تا گلستان رو دریابی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.