پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

خخخخخ

خانم دکتر نوار عصب عضله ی سه سال قبلم را دید و چیزی نگفت. یک سری تست  با مچ دست و گردنم گفت و انجام دادم  دارو نوشت.

خودم سوال کردم:

-پرهیزی..توصیه ای..ممنوعیت فعالیت و حرکتی ندارم برای بهتر شدن دردهام؟؟

گف:  نه

و بدین گونه تمام کسانی که کمین کرده بودند تا با توصیه های دکتر مرا  از تبلت جان و کتاب جان ها و  این جور چیز جان ها دور و منع کنند، ناکام ماندند!




1-مدیونید فکر کنید منظورم آقای همسرم می باشند!

2- یک بالش آرتروز و دو تا مچ بند پل دار، رهاورد این معاینه ام بود. بعلاوه ی آمپول های کورتون و داروهای مکمل تقویت غضروف



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.