پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

نیامد



نظرات 3 + ارسال نظر
بازم من(دانشجو) سه‌شنبه 27 مهر 1395 ساعت 19:55

ممنون مهربونم

بازم من(دانشجو) چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت 23:41

با سلام مجدد خدمت همکار وهم رشته ای عزیزم.
امشب توفیق آشنایی بیشترباشمارو پیداکردم.
مصاحبه تون رو خوندم ونزدیکی بیشتری باهاتون احساس کردم ووجه شباهتهای بیشتری روبینمون پیداکردم.
حیفه که در بقیه مطالبتون امکان ثبت نظروجود ندارد.
نمیدونم چرا بدون خواندن رمانهای شما وبدون هیچ آشنایی باشما تصمیم گرفتم موضوع پایان نامه ام رو تحلیل وبررسی رمان پرتقال شما وبیوه کشی انتخاب کنم.این بهانه خوبی شدکه بعدازسالها شروع به خواندن رمان کردم وواقعااز داستانتان لذت بردم.اما خیلی به همفکری وهمکاریتان نیازمندم.

سلام
متن کامل مصاحبه رو توی سایت انتشارات شادان بخونید. متاسفانه توی این وبلاگ ند که متن کاملش رو کپی کنم.
اگر مایلین نظرتون رو پای پست های اخیر بگذارین. مشتاقانه خواهم خوند.
بیوه کشی رمان خیلی خوبیه.
ممنون از لطف شما به پرتقال خونی.
در مورد همراهی با پایان نامه تون هم ، خیالتون راحت
لطفا ایمیل تون رو چک کنید

دانشجو چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت 21:42

باسلام آیا این وبلاگ شخصی خانوم پروانه سراوانی است؟
اگه اینطوره خیلی خوشحالم. چون دوست داشتم به طریقی با نویسنده کتاب پرتقال خونی درارتباط باشم.
آخه من دانشجوی ارشد ادبیات فارسی هستم واین رمان رو برای موضوع پایان نامه ام انتخاب کرده ام.
لطفا همراهیم کنید.
باتشکر فاطمه اقدسی . مشهد 95/7/21

سلام بر شما
بله وبلاگ رو درست اومدین.
چه جالب و دوست داشتنی. یه هم رشته ای نازنین.
و چه موضوعی برای پایان نامه
اگه کمکی از من بر بیاد، با کمال میل انجام میدم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.