پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

بشنو

من از تو چیز زیادی نمی خواهم که .

اصلا...!

نمی خواهم وقتت را بگیرم

نمی خواهم کارهایت را ول کنی و  از آن بالا بیایی ببینی من چه  ها می خواهم

خلاصه اش می کنم در یک جمله ی کوتاه ،

آرامش برای خانواده ام و خودم.

ممنون

بی توقع ترینت :  پری 





-اگر صلاح می بینی بده.اگر نه...

بگذریم، قرار نیست خط و نشان بکشم.


نظرات 1 + ارسال نظر
نییییلوفر سه‌شنبه 2 شهریور 1395 ساعت 18:49 http://maloosak.69.mu

روزتون پر از رنگهاى قشنگ، پر از خبرهاى خوب، سرشار از انرژى مثبت و یه عالمه لبخند خیلی افتخار میدید پیش من هم بیاین
98651

ممنون
و تمام این آرزوهای خوب برای شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.