پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

شباهت گیسوانه

آرش موهای لخت قشنگی داره. همیشه مدلی موهاش رو می زنه که کوتاه ، بلندی هاش به چشم میاد. بچه تر که بود چتری هاش اونقدر بلند بود که باید با مامانش دعوا می کردی تا ببردش و کوتاهشون کنه.

این ماه آرش مسابقه ی کشتی داره. رفته موهاش رو از ته زده. نیم سانتی.  مامانش و خودش میگن، یکی از حربه های حریف توی کشتی ، کشیدن موهای طرف مقابله . میگن ما این موقعیت رو از حریف گرفتیم! دیدن آرش کچل، هم خنده داره هم عجیب و دیدنی.

پسرک و پسرخاله ش برای هم VOICEهای تلگرامی می فرستن و برای هم کری می خونن و برای موهای هم ترانه های سوزناک می خونند!

وقتی موهاش رو کوتاه کردن گفته:

-چقدر شبیه خاله( ..) شدم.

موهای خاله، بعد از اتمام دوره ی شیمی درمانی در اومده. نیم سانتی میشه.

با دین هر عکسی که موهای نیم سانتی ش رو نشون میده، لبخند می زنم و دعا می کنم همه چیز ختم به خیر بشه.

آمین!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.