پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

نمایشگاه کتاب 2 - 95

دیروز غرفه ی شادان

-لبخندهای دوست داشتنی و چهره های مهربان

-خانم های مشتاقی که از هر طیف سنی با مهربانی با تو حرف می زدند

-چای و شکلات و صندلی خستگی و کلی حرف های خوب

-نمایشگاه های بعدی در قم و دبی و ...

-رضایت ناشر از بازخورد و فروش کتابم

-دیدن خانم ها فرخی و منجزی، نویسنده  رمان و دریافت نظرات دلگرم کننده شان

-شیطنت پسرک برای عکس گرفتن های پشت سرهم از خرید های مردم، وقتی کتاب مامانش هم توی لیست شان بود



خدا رو هزار مرتبه شکر





نظرات 2 + ارسال نظر
هامون شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 17:51

خوشحالم برای خوشحالیتون

ممنون

آبگیرِ کوچک شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 13:59

ماه شاعر بانوی مهربونِ دلم با همه قلبم هزاران هزاران بار تبریک میگم ..موفق ترین باشی بانوی بهار بانوی مهربونی و عشق
همیشه گرم بدرخشی و بدرخشی و بدرخشی
و عکس های پسرک شیرینای شیرینا خیلی دوست داشتنیه خیلی

نازنین مریم خودم
ممنون عزیزم. هزار تا ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.