پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

نمایشگاه کتاب 1- 95

دیروز ، غرفه ی آموت،

-لبخندهای دلنشین که به جان می نشستند،

-دیدن مهسا و منا و ارس و بهاره ، نویسنده های خوش قلم و دوست داشتنی

-دیدن نفس نازنین و مارال نازنین ، آموتی های بی نظیر

-دیدن پرتقال خونی جان در لیست پرفروش های ایرانی آموت

-شنیدن حرفهای کسانی که پرتقال جان رو خونده بودن


خدا رو هزار مرتبه شکر


نظرات 1 + ارسال نظر
Sabooha شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 15:57

سلام پروانه جان
این موضوع که کتابهای چاپی شما روی پیشخوان کتابفروشی هاست برای من که خواننده رمانهای انلاین شما بوده ام موجب افتخار و مسرته .
چهل سالگی مبارکی است .
به امید جهانی شدن نام و اثارتان .

سلام عزیزم
چقدر خوشحال و شاد میشم که این حرفها رو می شنوم. ممنونم عزیزم. خیلی محبت داری

برای 40 سالگی هم ممنونم
از تمام آرزوهای خوبت سپاسگزارم. یک دنیا ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.