پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

اینم نشونی....

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 15  لغایت  25   اردیبهشت ، شهر آفتاب 


نشر آموت : سالن ملل ، غرفه 1 روبروی غرفه ی نشر افق        ( پرتقال خونی )


انتشارات شادان سالن  2 راهرو 4 غرفه  688          ( پشت کوچه های تردید )



منتظر شما هستم



   





نظرات 2 + ارسال نظر
نسرین نفیسی پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1395 ساعت 09:17

پری جون روم سیاه
هنوز موفق نشدم کتاباتو تهیه کنم
میتونم ازت یه خواهش کنم؟
من سه تا کتابتو با دست خط خودت میخوام باید چکار کنم تااین افتخار نصیبم شه؟

واااااااااااااای چه حرفیه عزیزم؟؟؟
آدرس بده خودم برات می فرستم.

نعیمه علوی جمعه 17 اردیبهشت 1395 ساعت 01:38

پری جون تبریک میییییگم...چقدر خوشحال شدم که نوشته های قشنگت رو به صورت کتاب ارائه کردی..

همیشه از خواندن خاطرات و شیرین زبونی های پارسا لذت میبردم..

ممنونم مهربون
خیلی محبت داری

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.