پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

مصور از دو روز سفر به دیار

مداد عزیز و دوست داشتنی مان

برج بلند آجری قابوس بن وشمگیر



پیش به سوی سیزده بدر



مجبور بودیم..متوجهید؟ مجبور بودیم

توی اون بارون و سیلاب



و پس از باران 




خزه های دلبرانه



نظرات 1 + ارسال نظر
آرمناک.آرشا شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 13:57 http://qazxcvb919.blogfa.com/

سلام ...
سال نوتون مبارک باشه .
وسالی پر از برکت و خوشحالی و سلامتی کامل خانواده
داشته باشید .
خیلی خوشحال شدم کتابتون به چاپ رسیده ...
امیدوارم بیشتر به درجه عالیات برسید ...
شاد و خرم باشی ...

سلام
ممنون. سال نوی شما هم مبارک. خوشحالم که اینجا سرزدین.
لطف دارین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.