پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

مهربانی های یک دوست نازنین کتابخوان

قرار نیست همه ی آدمها را از نزدیک ببینی تا محبت شان به جانت بنشیند و  دنیا را جای بهتری برای زندگی کند.

آدمهایی که نه دیده ای شان و نه صدایشان را شنیده ای، محبت شان طوری قابل لمس و دلنشین می شود که نمی توانی حس خوبت را تماما بیان کنی.

یکی دختر دریا از انزلی و  یکی مثل نسرین گل  و لعیای مهربان از مشهد، یا تارای اهواز که مدتهاست  بی خبر و دلتنگم گذاشته. شیوای نازنین و ...

و دوستانی که فقط به اسم می شناسم شان. به شهر می شناسم شان. نه..درست تر اینکه به مهر و به لطف می شناسم شان.دوستان قبلا سایت و حالا تلگرامی..

(حتما اسمهایی را از قلم انداخته ام. همینجا عذر خواهم از فراموشی و حافظه ی کم کارم...)

عطیه ی عزیز نیز یکی از دوستانی است که مهرش به من هدیه شده.

خوشبختم از داشتن چنین دوستان ماهی.

معرفی کتابها را  در وبلاگ عطیه ی عزیز اینجا   و اینجا  ببینید.







نظرات 3 + ارسال نظر
تارای اهوازی سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 11:54

هورااااااا بالاخره از منم حرف زدی مطمین بودم فراموشم کردی تو سایه ایستادم به انتظار تا در باز کنی بالاخره باز شد من اومدم
سلام گل پری سال نو مبارک
بی وفا نیستما دنبالت می کردم هر روز هم اینجا هم اینستا ولی تو سکوت
خانم نویسنده کتابات مبارک دیدی گفتم بالاخره کتابات رو چاپ می کنی

خل دیوووووونه
دیوووونه
دیوووونه
حیف اون گوشیم اونقدر داغونه که حتی روشن نمیشه وگرنه روزی ده بار پیام بلندتو که توش از نون پنیر سبزی نذری ای که برای عمل چشم داده بودی رو می خوندم و هربار از ته دل آرزو می کردم دل مهربونت همیشه با اتفاق های خوب و عالی روبرو بشه.
نه که بدون خوندن اون پیام این آرزو رو نداشته باشم..
تارای دیوووونه... قلب:
جات واقعا خالی بود. خوشحالم که دوباره مهربونیت به من هدیه شد. خیلی خیلی خوشحالم.
خوش اومدی
باوفا
ممنون عزیزم برای تبریکت. ممنون

atiye amiri شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 16:44 http://taranometanhaei.persianblog.ir

ای جانم
مرسی پروانه ی نازنینم.
حس خوبی رو ک با نوشتن داستان های زیبات به ما دادی هیچ جوره قابل جبران نیست.
خوشحالم از داشتنت عزیزم... پرمحبت و زیبانویس...

من ممنونم از مهربونی شما عزیزم

گروه انسانهای سبز سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 00:35 http://www.gpg.ir

درود

سال نو بر شما فرخنده و شادباد

گروه انسانهای سبز اقدام به تبادل لینک در سال 1395 نموده است .
در صورت تمایل ما را با نام گروه انسانهای سبز ب آدرس اینترنتی

www.gpg.ir ثبت نمایید و اطلاع دهید.
ب امید هم اندیش بیشتر برای ایرانی سبز و آباد

با سپاس

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.