پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

نهضت دارد تمام می شود

حدود سه هفته پیش گفته بودم که یک نهضت سخت را شروع کرده ام. خیلی سخت. خیلی سخت.

امروز هفته ی سوم دارد تمام می شود.

توی این سه هفته، خوردن نان و قند را کلا حدف کردم. باید برنج را هم  کلا حذف می کردم. اما حدود 20 قاشق برنج را توی این سه هفته  مستقیم از توی قابلمه یا بشقاب پسرک خورده ام! سه بار هم شیرینی خوردم.

هاهاهاها... اگر فکر کنید یک گرم کم کرده ام..نکرده ام. ترازو می گوید 4 کیلو!!! اما بیخود می گوید. عمرا حتی نیم کیلو هم کم شده باشد. والا!

این یک چالش 21 روزه بود.

حالا من می توانم بدون قند چای ام را بخورم. حتی تلخ. می توانم غذاهای  نونی را بدون نان بخورم. می توانم در مقابل بوی برنج تازه دم شده و نان تازه از تنور در آمده  مقاومت کنم  و  ...

شاید وزنی کم نشده باشد. اما  حس سبکی خوبی دارم. حس غلبه بر خواهش های نانکی . برنجکی و قندکی !!


تازه فردا هم صبحانه کله پاچه داریم. بدون نان. فکر کن..بدون نان!!!

(لازم هم نکرده کالری و چربی کله پاچه را فورا حساب کنید!!! )





یعنی مشوق ها و حامیان درجه یکی داشتم من توی این مدت که هیچ کس نداشت ها !!!!

خواهر- می میری..مگه میشه بدون نون و برنج و قند؟ بخور بیچاره. بخور. اما کم بخور!

همساده- ای وای..میدونی برنج نخوری موهات سفید میشن؟ دلت موی سفید می خواد. برنجو بخور لااقل

پسربزرگه- یعنی چی مامان؟ من خوشم نمیاد تو غذا نمی خوری. آخه اینی که تو می خوری که غذا نیست. ببخشیدا..خودتو داری گول میزنی.

آقای همسر- این راهش نیست. اصلا درست نیست. به یک برنامه ی صحیح باید پیش بری.

و.......




نظرات 3 + ارسال نظر
نسرین نفیسی شنبه 25 مهر 1394 ساعت 15:47

نسرین_شکلات تلخ بخور هم مفیده هم لاغر میکنه
واااااااااااااااااای یاد اون خاطره مشترک افتادم خخخخخخ
چقد خندیدیم
هعییی یادش بخیر

خخخخخخخخخخ فهمیدم چیو میگی
یادش بخیر

ملود شنبه 25 مهر 1394 ساعت 12:54

ای منم پس با پری پریا هم نهضتیم

مال من از قبل عید شروع شد،چالش نخوردن ته دیگ
ببین همه دنیا رو ازم بگیرید اون ته دیگ و نه اون مال منهاون جون منهاون گنج منه

ولی خوب شد،حالا نه اینکه نخورم هاااا
موقع غذا نمیخورمموقع ظرف شستن که میشه خورد

اینجور ادم کنترلی ام من

البته خدایش خیلی بهتر شدم خیلی هاااا
مثلا نهضت سس سالاد هم داشتم
عاقا وجدانا این همجوره رعایت کردم
الان از قبل عید این جانب دوست جون جونی روغن زیتون و لیمو هستم

خب سراغ قند هم برم،خیلی وقت نمیخورم فک کنم از دبیرستان
این هم موفقیت امیز بود
پس بدون پری پریا یک روز به یک جا میرسی که شکرو قند میبینی میپرسی واقعا روزی اینارو میخوردی !!!؟؟؟؟همینطور با تعجب به این گرد سفید نگاه میکنی
بعد بقیه هم میخورن میگی چجوری از گلوشون پایین میره

برنج و نون هم دقیقا از شهریور فک کنم شروع شد

واقعا برای کم کردن یا این بساط رژیمی نیست میدونی که خوشم نمیاد از اینکارا
اما برای سلامت برای وجودم برای اینکه سالم خور باشم سالم خور بشیم

پس پیش به سوی سالم زیستن
کاملا حس این پستت قابل درک بود کاملا

ای امضام فراموش نشه

ملود؟؟؟ الان تو چطوری زنده ای؟ بی قند..بی نون؟ بی برنج... بی ته دیگ؟؟؟ هان؟
یعنی چی ؟ بخور عزیز من..بخور
( در راستای تشویق های ضد رجیمی خخخخخ )

به به... پیش به سوی زندگی سالم
آفرین ملود...آفرین

امضات ماهه

یه دوست جمعه 24 مهر 1394 ساعت 12:00

منم دلم میخواد از این نهضت ها داشته باشم اما فکر میکنم نمیتونم آخه برنج ونون نخوری پس چی باید خورد ؟
وزنم 67 کیلوی خودم دوست دارم کم بشه ....

خداییش خیلی سخته. مخصوصا وقتی نون تازه میاد توی خونه. یا بوی برنج تازه دم کشیده می پیچه توی خونه.
اما واقعا شدنیه.
ترکیبی از سبزیجات. خوردن خورش خالی. مخلوط کردن کوکو یا کتلت با سالاد فراوون. فکر کن...خوردن مایه ی لوبیا پلو و مایه ی ماکارونی(این یکی خیلی دردناکه). خوردن سوپ تا حد ترکیدن خوردن آش
اینا می تونه کمک کنه فقدان دردناک برنج و نون رو تحمل کنی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.