پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

قالب

اصلا آسمان بروم..زمین برگردم... هیچی مثل این قالب بهاری راضی ام نمی کند.

حالا آمارگیر بلاگ اسکای را نشان ندهد که ندهد. عکس وبلاگ را نشان ندهد که ندهد.

خودش که ماه است. نیست؟؟



- کاش لااقل عکس وبلاگ را نمایش می داد :(

نظرات 1 + ارسال نظر
آبگیرِ کوچک چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 14:25

سلام پری بانوی مهربونِ مهربون دلم
خوبی؟

امروز فوتو شعرهای "صبحانه ی دو نفره" آشنای جان رو برای دوست جووونم فرستادم

دوست جووونم برام نوشت :
(( وای که روحم زنده شد
انگار که وسط ظهر داغ تابستون توی یه پیاله ی سفالی فیروزه ای رنگ بهم آب خنک داده باشی
با شعرهای پری بانو زنده شدم ))



در حاشیه : من میگم پری بانو پری بانو پری بانو. خانواده و دوست جووونمم میگن پری بانو .
به دوست جووون گفتم پری بانو شبیه گلِ آفتابگردانه

سلام مریم جانم
وای...چه تصویر شاعرانه ی زیبایی...
پیاله ی سفالی فیروزه ای...
روح من هم تازه شد با این تعبیر شاعرانه..
چه دوست نازنین و نازک طبعی داری.
خوشحالم که تو و دوست جان عزیزت خواننده ی اون نوشته ها هستن. واقعا خوشحالم

مریم گلی...خیلی مهربونی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.